31.12.11

Figaro Frog

So here we are, folks, on the verge of 2012. Before you pass out, here is the latest video. Sorry for the quality of the picture, no idea why Youtube bleaches everything.
Nous voilà juste avant 2012. Avant que vous vous soyez dans les vappes, voici la dernière vidéo des grenouilles. Désolée pour la qualité de l'image, je ne sais pas pourquoi Youtube délave les vidéos que je mets en ligne.


BIGGER ON YOUTUBE

Big, Big thanks to Antoine who helped me to direct. I hope you'll like what I did with the editing..
Thanks also to E. who found me this extravagant version of Rossini's favorite on the web by Elio and the person who donated Pato. Happy New Year's eve to all! See you in 2012!

Merci merci merci à Antoine, régisseur et cascadeur! J'espère que tu aimeras le montage...
Merci aussi à E. qui m'a déniché cette version très spéciale du classique de Rossini par Elio et à la personne qui m'a donné Pato. Bon réveillon à tous et à l'année prochaine!

No comments:

Post a Comment